فعالیت بدنی مستمر از اصول حفظ سلامتی است، جسم دایم در حال تحلیل است و نیاز به بازپروری دارد و چنانچه این پازپروری صورت نگیرد دچار بیماری خواهیم شد. می‌توان اغلب فعالیت‌های بدنی سلامت‌محور را یک روش پیشگیری از بیماری یا روشی برای حفظ سلامتی دانست چرا که صرفا یک فعالیت جسمی ساده نیستند، بلکه توانایی‌های پیچیده مغز را در کارهای گوناگون از جمله هماهنگی، چالاکی و تصمیم‌گیری بهتر بهبود می‌بخشند و کلیدی برای آزادسازی و رهایی بدن از انواع فشارهای ذهنی، روحی و جسمی هستند.

کلاس گروهی پیلاتس مجموعه آب تهران
پیلاتس یک روند بازگشت به زندگی طبیعی است و اصولا با هر آنچه غیرطبیعی است منافات دارد. سیستم ورزشی امن و معقولی است که به شما کمک می‌کند نسبت به خود شناخت بیشتر و بهتری پیدا کنید.
کلاس گروهی #پیلاتس مجموعه رفاه

اگر کمر درد را تجربه کرده اید، ورزش پیلاتس برای شما واجب است. اگر آسیب دیده اید، متوجه خواهید شد این تمرین ها بدن شما را کاملا محسوس و به سرعت ترمیم می کند و قدرت عضلانی و انعطاف بدنی تان را افزایش می دهد. افرادی که دچار ناهنجاری های اکتسابی آناتومیکی از قبیل گودی کمر، افتادگی شانه، کوتاهی عضلات مختلف بدن یا سندرم متابولیک یا خستگی و فرسودگی هستند با این تمرینات به شکل محسوسی بهبود می یابند.

کلاس گروهی تی‌آر‌ایکس مجموعه آب تهران
در trx به کمک وزن و مقابله با گرانش زمین به تعادل، چابکی، استقامت و قدرت خواهید رسید، تمرینات trx بهره‌گیری از قدرت و تعادل را در یک لحظه عملی می‌نماید و این موضوع به سیستم عصبی بدن و تعادل آن بسیار کمک می‌نماید.